perjantai 21. heinäkuuta 2017

Sankari Pihlajisto avoimena runkkaamisongelmastaan - kiihottui enään koneista ja laitteista

Kuvassa kielletty hedelmä
 takaapäin kuvattuna
Kirjailija Sankari Pihlajiston Via Dolorosa kulminoitui viime kesään, jolloin mies kävi täysin pohjalla. Nyt kyrvällä on aivan uusi suunta elämässään. Sankari Pihlajisto on kärsinyt jo pitkään laukeamisongelmista. Etenkin viime kesänä hän ajautui runkkaamiskierteesen. Ihmislihan haju ei enää kiihottanut minua. Nyt hän saattaa katsoa naisia kadulla jopa sillä silmällä.

Sankari Pihlajisto 251 vuotta, on pitkään kärsinyt kiihottumisongelmista. Ennen häntä kiinnosti vain laitteet ja koneet. Hän myöntää, ettei ole vielä täysin kuivilla vinoutuneesta ajattelusta, mutta pahin vuoristorata on takana ja työntekokin onnistuu. - Minulle kuuluu parempaa. Tiedostan ettei ihmislajin historiassa ole nähty koskaan kaltaistani runkkaria joten olen saanut vitusti säälipisteitä. Olen päässyt töihin Lapinjärven kesäteatteriin, Argumentointijoukkojen sivarin käsikirjoittajan lyijykynien teroittajan roolissa. Kävin myös vanhassa työpaikassani Sirkus Estoniassa tapaamassa uutta tirehtööriä. Ehkä routa runkkarin kotiin ajaa. Helppoa töiden löytäminen ei ole ollut olen jo 251-vuotias. Viime kesä ajoi itsetuhoiseen syöksykierteesen. Hän sanoi käyttäytyneensä kuin ”Turmiolan Runkkari”.

Nyt 13 tuntia kuiville pääsyn jälkeen ihmettelen millaisena konefetistinä menin likaisiin rakennustyömaihin sisälle työajan ulkopuolella naamioiden itseni tärkeysjärjestyksenvalvojaksi. Söksykierteeni aiheutti vain ja ainoastaan vuosi sitten muutto Kallioon ja väärä kaveripiiri. Istuin vain halvoissa työmaakonteissa. Huomasin että olin täysin väärässä paikassa ja seurassa.

Pihlajiston uusi teos: Valittuja paloja
Pihlajisto ei häpeä kertoa että nosti epähuomiossa isännän kadottamaa työkenkää matkallaan kotiin Er-Aa-Pee-Artistin eli  Geekin 235-vuotis orgioista. - Olin roikkunut keinotekoisessa meisselissä ja minulle sanottiin että nyt kannattaisi lähteä kotiin, ruuvit ovat liian löysällä. Loppujen lopuksi joku sivari kertoi ettei pidä Jeesustelustani. Näistä kokemuksistani 13 h sitten aion julkaista Elämänviisauksiin liityvän kirjasarjan, kohderyhmänä Geekin aikuiset fanit.

Ei kommentteja: